Reklamační řád firmy Protiskluzu.cz

Reklamace

1. Reklamaci je možné uplatnit poštou, telefonicky nebo osobně na kontaktní adrese viz níže.

2. Kupující zašle nebo osobně doručí reklamované zboží s průvodním dopisem, popisem vady nebo s vyplněným reklamačním protokolem na adresu níže.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

3. K reklamaci je vždy nutné doložit také doklad o zakoupení.

4. Po přijetí reklamovaného zboží zašle prodávající e-mailem kupujícímu reklamační protokol jako potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a případně jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje.

5. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

6. V průběhu reklamačního řízení se může kupující kdykoliv informovat o průběhu reklamace na tel. čísle +420 731 898 812 nebo na e-mail: info@protiskluzu.cz

Odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní

Pokud zboží nesplňuje Vaši představu, máte ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy. Můžete nám jej do 14-ti dnů od doručení vrátit zpět a my vám vrátíme peníze.

Nevyhovující zboží bezpečně zabalte do původního obalu, přiložte k němu vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy a zašlete ho na naši kontaktní adresu viz níže.

 FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY KE STAŽENÍ ZDE

Kontaktní adresa pro uplatnění reklamace a odstoupení od smlouvy:

Ing. Miroslav Osička - Protiskluzu.cz
Stanislavského 582/10
721 00  Ostrava – Svinov

 

Reklamační řád je pouze výňatkem základních reklamačních ustanovení a zjednodušeným postupem pro usnadnění reklamačního procesu a vrácení zboží. Bližší informace ohledně práv a způsobu řešení reklamací naleznete v našich Obchodních podmínkách.

Settings

Nabídka

Vytvořte si účet, jestli chcete uložit oblíbené položky.

Přihlásit se

Vytvořte si účet, abyste mohli použít vlastní nákupní seznam.

Přihlásit se